24 augusti 2006

Bra dagsverken

Även om jag gillade Lars Ohly och Camilla Sköld Jansson på Stortorget (de hade faktiskt en del publik, för vädret var helt okej) så är det Jonas Lindberg som står för dagens största prestation. Han gjorde dagens fetaste rubrik, med rasistskandal inom Villaägarnas riksförbund som rubrik. Det är på alla sätt lysande! En rejäl törn i extremisthögerns förtroendekapital.

Själv har jag slösat rätt mycket tid på att skriva i dag. Insändare och en annons. Jättesvårt att formulera, men samtidigt helt avgörande för politisk verksamhet på kapitalets villkor.

När jag blir stor ska jag avskaffa kapitalismen.

Uppdatering: tidigare insändare.

1 kommentar:

Nisse Sandqvist sa...

Ja, först gick hennes dator sönder och sen vet jag inte. Kanske är internet strypt, eller så har hon åkt hem. Men man saknar ju rapporteringen...