21 augusti 2006

Förtida reparation

Datorn är färdig nu, en vecka innan utsatt tid.

Material
Service anteckningar (delar / åtgärd pris avser delar ex moms)
BYTE AV IRIS Error Codes 0 .00

Arbete
inga fel funna. Audio problem
är mjukvarurelaterat. Var god
kör recovery.
Anledningen till att jag vet detta är att jag på eget initiativ har kollat in servicehemsidan. Ingen har kontaktat mig, i alla fall inte än.

Joråsatte, OnOff is the shit. Det bästa nu vore om datorn jag får tillbaka är i samma skick som när jag lämnade in den. I så fall är det nog på sin plats att OnOff förbättrar sina användarråd. Så man slipper vara utan sin dator en hel månad på grund av ett fel som kan åtgärdas enkelt genom ominstallation.

1 kommentar:

Anonym sa...

Jag kan hjälpa dig att strypa/alt hålla fast nån puckad pelle på OnOff medan du stryper, sticker ut ögonen på, sparkar sönder pungen på eller whatever....
/upprörd mor
ps kan naturligtvis hjälpa till att sprida information om vad man ska tänka på innan man handlar elektronik på OnOff också...(kom på att du är väl en sån där fredlig jävel som aldrig slåss)