16 oktober 2005

Stressish

Nu är jag lite pressad. Hela helgen har varit fylld av arbetsuppgifter. Jag har skrivit, planerat, läst, tvättat, målat (och målat ännu mera)... Det är jobbigt när man inser att ens tid inte kommer att räcka till till allt man har åtagit sig att göra.

Min ultimata tidsgräns går vid onsdag kväll. Innan dess har jag åtskilliga möten att hålla, protokoll att skriva och texter att författa. Sen bär det av till Lidköping.

Ett par saker som lättar upp hela min tillvaro är dels vädret, och dels att Ung Vänsters valberedning är helt enig kring en ny ordförande. Det kan inte vara till någon som helst nackdel när Sveriges viktigaste ungdomsförbund får en ny ordförande, att det blir en som åtnjuter närmast fullt förtroende.

De kommande tio dagarna blir ohyggligt tuffa, med mycket små sömnmarginaler och obefintlig tid för vila och nöje. Därför börjar jag nu att samla på mig ursäkter för att unna mig den där tvåveckorssemestern i slutet av november. Allt känns lättare ju närmre den kommer. Bara lite till, så!

Inga kommentarer: