10 november 2005

Crazy Kim Jong-Chill!

Kimmie är kanske världens coolaste världsliga ledare. En amerikansk hemsida har uppmärksammat detta, och även skapat en fräck förolämpningsgenerator! Ännu mer att läsa om det älskade Nordkorea.

Just nu sitter jag och grubblar på mina studier. Ska jag plugga i kväll eller bara läsa vidare i alla dessa erbarmligt många artiklar på nätet och i tidningar? Oavsett vilket kommer jag att lära mig en hel del, men ekonomiboken är väldigt enfaldig. Man läser om liknande propagandistiska teorier minst tio gånger om. Det är tenta i morgon, så kanske gör jag bäst i att låta Kim-läsningen vänta ett slag.

För säkerhets skull publicerar jag en bild som ska lyfta nivån i valdebatten: (Fü Nisse, barnsligt värre...!)
(Ja, originalet är ju helfestligt också!)

Inga kommentarer: