23 april 2006

Hej hopp!

På tåget hem fanns flera bekanta personer. Inte minst mor min, och Frida, som jag inte visste satt i samma vagn förrän i trakterna kring Sundsvall. Vi pratade en hel del om världsläget. Det är bra att kunna snacka med folk man inte umgås med så ofta, också. Ska göra mer sånt nu framöver.

Jag har inte hunnit se Vänsterspöket än, men det kommer.

Vissa kan bara inte behärska sina något inkorrekta självuppfattningar. Här är en som jag tycker verkar folklig, här en annan. Amagaad, Muf är också i pinsammaste laget. Fast jag tycker att denna är värd ett hedersomnämnande. Har borgerligheten ingen skam i kroppen? Om jag inte kan spela fotboll så blir det lite bollspel av, för min del. Kan inte de borgerliga arbeta ut något liknande logiskt - för min skull?

Inga kommentarer: