10 mars 2006

Superstar brothers?

I dagens LT finns jag med på bild, från prisutdelningen i förrgår. Totalt har jag varit med i teve eller tidning på bild över ett halvdussin gånger de senaste åren, så snart lär väl folk känna igen mig. Men brorsans prestation klår jag inte - han finns förevigad på finska YLE:s hemsida, under projektet "Free your mind". Det är stort.

Några andra superstars, i en lite annan division, skriver Åsa Petersen om. Ballongalliansen är yta och känsla, ut i bara fingertopparna. Farlig så!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Ja det är stort indeed, att vara känd av ungdomar i finland... öööh. för att inte tala om ungdomarna i trondheim...

Anonym sa...

Det jag undrar över är om dom verkligen är korrekt citerade, Herman och Robin. Herman har åtminstone inget minna av att han skulle ha uttryckt sig exakt så här:
”Päivittäin olemme aluksi seitsemän tuntia koulussa opiskelemassa, minkä jälkeen harjoittelemme usean tunnin ajan sirkustemppuja. Oman harjoittelun lisäksi ohjaamme vielä 6-9-vuotiaita sirkuskoululaisiamme. On mukava tavata erilaisia ihmisiä ja tehdä yhteistyötä heidän kanssaan”, östersundilaiset pojat sanovat.

Men det kanske är alkoholen som har trubbat av hans minneskapacitet. Troligare är dock att finska journalister inte riktigt är att lita på.
/Inte bara mamma