17 mars 2006

Ursäktdebatt?

Nej, mina ursäkter ska inte debatteras, som Ordfronts. Jag ber om ursäkt för att jag har haft ett liv utan för bloggen den senaste veckan, och först i dag därför publicerar flera dagars uppdämd bloggning. Vore det inte för att Blogger cepar sig skulle det hela kanske ha skett tidigare, men det är skit jag får kasta på Google, helt enkelt.

Helt hysteriskt kul gör Ali Esbati när han lyckas klämma in ordet gubbchock på ett helt naturligt sätt, i en mening som dessutom inte är intetsägande. Ett mycket bra inlägg, för att vara så kort.

I natt kom jag också på att det går alldeles utmärkt bra att ladda sitt refillkort på Internetbanken. Jag tänker härmed sköta så lite som möjligt via bankkontoren på stan eller affärerna ute i verkligheten. Internet is the shit, det skriver jag under på! Om man klarar av att få sin kurslitteratur en vecka senare än man skulle ha fått den i affären, men då till 30 procent lägre pris, så är också internethandel ett tips. Undrar just vad som händer när alla köper allt via nätet...

Kolla in Volontärbyrån, ett skrämmande exempel på amerikanisering av samhället - via internet.

Inga kommentarer: